🎉 Elindítottuk új WordPress plug-inünket! Letöltés most

7 tipp a nemzetközi marketing és reklám sikeréhez

A marketing és a reklámozás minden vállalkozás két legfontosabb szempontja. Végül is, marketing nélkül a potenciális ügyfelek soha nem tudnának az Ön termékeiről vagy szolgáltatásairól, és reklám nélkül soha nem lenne okuk arra, hogy megvásárolják azokat. Amikor egy vállalat globálisan terjeszkedik, a marketing- és reklámtevékenységeket gondosan meg kell tervezni, hogy figyelembe vegyék a kulturális különbségeket.

Íme 7 tipp a sikerhez:

1. Végezzen nemzetközi üzleti elemzést.

Mielőtt globálisan kiterjesztené vállalkozását, fontos, hogy megértse a piacot, ahová belép. Ez magában foglalja a helyi kultúra és a vásárlói magatartás kutatását. Milyenek a célpiacának vásárlási szokásai? Mit értékelnek? Mi motiválja őket? Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolása segít Önnek olyan marketing- és reklámkampányt létrehozni, amely a közönségével összhangban van.

2. Nemzetközi üzleti terv készítése.

Miután elvégezte a kutatást, itt az ideje, hogy tervet készítsen a globális terjeszkedésre. Ennek a tervnek tartalmaznia kell a marketing- és reklámköltségvetést, valamint a célokat és célkitűzéseket. Terv nélkül könnyű túlköltekezni vagy letérni a helyes útról.

3. Az ügyfelek kultúrájának és viselkedésének megértése.

Mint fentebb említettük, fontos, hogy a marketing- és reklámkampányok elindítása előtt megértsük a célpiac kultúráját. Mik az értékeik? Mit találnak sértőnek? Milyen nyelven beszélnek? Ha időt szánsz arra, hogy megismerd a közönségedet, olyan kampányt hozhatsz létre, amely rezonál a közönségedre.

4. Találja meg a megfelelő nemzetközi megjelenést márkája számára.

Márkájától függően előfordulhat, hogy a különböző piacokon kiigazításokat kell végeznie. Például, ha az Ön márkája fiatalos és divatos, nem biztos, hogy jól átültethető egy hagyományosabb piacra. Fontos, hogy olyan nemzetközi megjelenést találjon, amely jól képviseli a márkáját, és a célpiacot is megszólítja.

5. Helyi partnerekkel való együttműködés.

Ha globálisan terjeszkedik, fontos, hogy helyi vállalatokkal működjön együtt. Segítenek eligazodni a kulturális környezetben, és elkerülni a sértő hibákat. Ezek a partnerek értékes betekintést nyújthatnak a helyi piacba is.

6. Nemzetközi kulcsszó-kutatás

A megfelelő kulcsszavak kiválasztása és az egyes célországokra vonatkozó egyedi kulcsszókészlet kidolgozása hatalmas kihívást jelent. Végső soron sok ember és érdekelt fél szempontjait és érdekeit kell figyelembe vennie, miközben figyelembe kell vennie a globális piacokat, a keresési szokásokat, valamint a nyelvi jellemzőket és sajátosságokat.

A célpiac teljes potenciáljának kiaknázása és a célközönség nyelvén való megszólalás érdekében fontos, hogy a vállalatok olyan SEO-specialistákhoz forduljanak, akik anyanyelvi szinten beszélik a célnyelvet, vagy akik bizonyítottak a nemzetközi piacra irányuló SEO-ban.

7. Fordítsa le az összes tartalmat és reklámanyagot

Ha globálisan terjeszti vállalkozását, fontos, hogy marketing- és reklámanyagai le legyenek fordítva. Ez kihívást jelenthet, mivel gyakran hatalmas mennyiségű oldalt és szöveget tartalmaz. Az olyan hatékony fordítási eszközökkel való munka, mint a Clonable, biztosíthatja, hogy anyagát gyorsan és a lehető legpontosabban fordítsák le, anélkül, hogy hatalmas mennyiségű időt és pénzt kellene ráfordítani. Ezután egy anyanyelvi fordítóval ellenőriztesse a kulcsfontosságú, automatikusan generált szövegeket, hogy biztosítsa a nemzetközi sikerhez szükséges minőséget.

Még mindig vannak kérdései?

Ezután töltse ki az alábbi űrlapot.

Kapcsolódó blogok: